
Kyse on magneetista. Aikas ihana, eikö? :) Kiitoksia paljon. Tuolla se koristaa jääkaapin ovea.
keskiviikko, 7. helmikuu 2007


Neuleita, joskus virkkausta ja aivan liian paljon muuta hin. Tosin viime aikoina neuleet ja muut ovat tuntuneet jv todella viin, mutta eik vielsiihenkin palata, ainakin jollain tavalla.
Kommentit